Хто де знаходиться?
Мета: учити дітей орієнтуватися у просторі; розвивати уважність.
Матеріали: іграшковий будиночок, іграшки.
Матеріали: іграшковий будиночок, іграшки.
Хід гри
Варіант І
На столі стоять будинок та іграшки. Вихователь пропонує дітям назвати, де стоїть зайчик, білочка, лисичка, хто сидить на даху, де сховався ведмедик.
Варіант ІІ
Вихователь пропонує дітям поставити зайчика перед будинком, ведмедика – за будинком, лисичку – ліворуч від будинку та ін., а діти за допомогою знаків показують: згодні вони чи ні.Я опишу, а ти – відгадай
Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати опис дитини вихователем і відгадувати, кого описав Вихователь.
Вихователь. Це дівчинка, у неї заплетені гарні коси, вона одягнута в охайну рожеву сукню. Ця дівчинка добра, ласкава, слухняна, не ображає дітей тощо.
Хід гри
Діти сидять на стільчиках, килимку або на подушках. Вихователь описує дитину, а діти відгадують, хто це.Вихователь. Це дівчинка, у неї заплетені гарні коси, вона одягнута в охайну рожеву сукню. Ця дівчинка добра, ласкава, слухняна, не ображає дітей тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар